3 wskazówki, które poprawią funkcjonowanie Twojej strony www

3 wskazówki, które poprawią funkcjonowanie Twojej strony www

Dobra strona internetowa to dla wielu firm podstawa biznesu. Dla gabinetów dietetycznych priorytetem powinno być to, że ma ona służyć przede wszystkim do umawiania wizyt. Oczywiście nie można zapomnieć  również  o estetycznym wyglądzie strony – informacje na niej zawarte nie mogą przytłaczać użytkownika i muszą być dla niego łatwe w odbiorze. Niestety wielu potencjalnych pacjentów wchodzących na stronę www nie wchodzi na żadną z jej podstron i zwyczajnie opuszcza ją bez zbędnego zastanowienia. Dlaczego? Bo zrobiła na nich fatalne pierwsze wrażenie.

 

1. Wyeksponuj najważniejsze informacje

 

Znalezienie kluczowych informacji przez pacjenta, które pozwoliłyby mu umówić wizytę nie powinno trwać dłużej niż kilkanaście sekund, dlatego zadbajmy o to, aby wyeksponować na stronie: ofertę, dane teleadresowe, cennik, imię i nazwisko dietetyka oraz godziny otwarcia. Warto również dodać zdjęcie dietetyka oraz opis jego kompetencji. Pamiętaj, że nikt nie poświęci więcej czasu na szukanie potrzebnych informacji, tylko raczej wybierze witrynę konkurencyjnego gabinetu.

 

2. Dostosuj witrynę do urządzeń mobilnych

 

Ponad połowa polskich użytkowników Internetu częściej korzysta ze smartfonów i tabletów do przeglądania stron www niż z komputerów. Konieczne jest zatem dostosowanie witryny do technicznych możliwości urządzeń mobilnych, ponieważ w innym wypadku stają się one zupełnie nieczytelne. Przez takie zaniedbanie możemy stracić wielu potencjalnych pacjentów, którzy chcieli zaczerpnąć informacji o naszym gabinecie używając telefonu komórkowego. 

 

3. Zadbaj o możliwość umówienia wizyty online

 

Jeśli użytkownikowi udało się znaleźć wszystkie potrzebne informacje i zdecydował się na umówienie wizyty to już połowa sukcesu, ale… tylko połowa. Najważniejsze jest teraz to, aby jak najszybciej wpisał się w nasz grafik, zanim opadną emocje. Niestety samo podanie numeru telefonu to za mało. W dobie internetu, kiedy większość rzeczy można załatwić online warto zadbać o internetowy grafik wizyt. Strona www powinna bezpośrednio przekierowywać do naszego kalendarza, w którym potencjalny Pacjent sam wybierze i umówi się na dogodny termin, bez konieczności dzwonienia.