SZANUJMY SWÓJ CZAS
[Wizyty voucherowe, bony upominkowe]
Moi drodzy, zwracamy się do Was z wielką prośbą.
Przypominamy, że umówienie się na wizytę jest jednoznaczne z deklaracją jej odbycia w ustalonym terminie.
Niestety dosyć często zdarzają się sytuacje: braku powiadomienia o niestawieniu się na wizytę, odwołaniu wizyty w dzień zaplanowanej wizyty (na ostatnią chwilę), brak potwierdzenia wizyty mimo otrzymania sms z prośbą o potwierdzenie.
W takiej sytuacji:
– Pacjent, który chciałby skorzystać z wizyty lub zależało mu na tej konkretnie godzinie (np. jeśli są to godziny popołudniowe najbardziej oblegane) już nie może z tego skorzystać.
– Nie ma możliwości przeniesienia wizyty (przy odwołaniu wizyty bezpłatnej/voucherowej kolejna będzie już płatna).
– Tracisz nasz cenny czas…
– Jeśli jest to wyjątkowa sytuacja, losowa, choroba – rozpatrujemy indywidualnie [prosimy o szczerość].
Prosimy o:
– Powiadomienie najpóźniej do 24h przed wizytą o konieczności zmiany terminu – tylko w takiej sytuacji wizyta może być przeniesiona.
– Przemyślany wybór terminu wizyty, który nie koliduje z innymi aktywnościami.
– Szanowanie własnego i cudzego czasu:)
Mamy nadzieje, że rozumiecie. Dziękujemy.